Friday, 22 August 2014

Strawberry SmoothiE

Assalamu'alaikum semua...

Semalam nk wat Strawberry Smoooothieee ...akhirnya jadi la kot... ^_^

Jom nk kongsi sket...mula2 sediakan

Bahan-bahan:
1. Strawberry
2. Vanilla Ice-Cream
3. Full Cream Milk (low fat pon boleh)

Cara-cara:

1. first, belah dua strawberry tu...so nti nk blend, senang cket


2. then masukkan vanilla ice-cream..ikot suka lah bnyk mana..and blh masukkan full cream milk jugak... (tp ira xde full cream milk..so ira boh air masak je cket...hehhe)


3. Blend la segala2 yg ade dlm you all nye blender tu...hehehe TARAAA !!!! dah jadik..


ermmm...sedaaaapppp !!!!

Selamat mencube u olls!! bye bye....



7 comments:

  1. Replies
    1. x bubuh dah..klu nk bubuh pon...Anmum Lacta...weehooo~~

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. asslmkm ira.. sedapnya.. nak2 campur ngan ais, blend sekali.. mesti lagi best bila minum kan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a la...patut cmpur ais ri tu....lupe plak...

      Delete
  3. Replies
    1. Ko tu yg rajin...yg aku wat ni instant je....

      Delete